Frankrijk - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Willem Bos - WaarBenJij.nu Frankrijk - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Willem Bos - WaarBenJij.nu

Frankrijk

Door: Andwari

Blijf op de hoogte en volg Willem

29 Mei 2012 | Nederland, Amsterdam

Hallo lieve mensen,hier weer een kort bericht van ons,van de Andwari,we liggen 12 sluizen voor Verdun,de plaats waar we nu liggen heet Stenay en we zijn hier nu 4 dagen,we waren net over de grens van België - Frankrijk en werden aangehouden door de gendarmerie die kwamen met een mannetje of vijf waaronder een kikvorsman die het schip onderwater deed keuren,en alle papieren werden door gekeken,maar bij ons was alles goed,dus konden we weer verder varen.
Zaterdag zou ik An de buitenboeing afplakken dat Wim hem kon verven,het was nog vroeg in de morgen,waar ik plots klaps buitenboord lag en toen ik boven kwam was mijn bril weg dat was wel balen,maar 2e pinksterdag ben ik een schepnet gaan kopen en we hebben hem weer gevist gelukkig maar,morgen gaan we weer varen richting Verdun.


  • 29 Mei 2012 - 20:56

    Hans En Martine:

    Zo, geen verveling dus bij jullie aan boord. Maar goed dat de winkel open was op 2e pinsterdag. Wat een geluk zeg dat je je bril weer opgevist hebt. Niet achter het net maar in het net gevist. Veel plezier aan boord en liefs van ons.

  • 30 Mei 2012 - 12:21

    Rhoon Family:

    Hahahaha!!! Jullie maken er wel een spannende reis van!
    Gelukkig dat alles goed is afgelopen. Voortaan maar de bril af als je graag wilt zwemmen (i.p.v. afplakken)....Hahaha!
    Is het weer daar ook mooi? Dikke kus van ons allemaal!

  • 30 Mei 2012 - 12:23

    Kevin:

    Ik ben zondag eerste geworden op het toernooi! Vanavond moet ik voetballen voor de D selectie.
    Doei!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willem

We gaan van Schiedam naar Zuid-Frankrijk Seth of Marseille

Actief sinds 09 Mei 2012
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 13237

Voorgaande reizen:

09 Mei 2012 - 15 September 2012

vaar vacantie

Landen bezocht: