vaarvakantie - Reisverslag uit Charmes, Frankrijk van Willem Bos - WaarBenJij.nu vaarvakantie - Reisverslag uit Charmes, Frankrijk van Willem Bos - WaarBenJij.nu

vaarvakantie

Door: Andwari

Blijf op de hoogte en volg Willem

07 Juni 2012 | Frankrijk, Charmes

Hallo lieve mensen,allemaal bedankt voor de lieve woorden,we zijn nu in Charmes,op kanaal van de Vogese,we zijn van Verdun via Toul en Neuves Maison hierheen gevaren,de natuur is schitterend,het is af en toe net of we door het oerwoud varen en alleen maar vogels horen fluiten,aan boord is alles oké,alleen mag het weer een beetje beter zijn.We doen op een dag zo'n 10 tot 12 sluisjes het is hard werken,vindt ik,na een dag rust gaan we morgen weer verder,naar het zuiden.
Morgen komen we langs Epinal.Allemaal de
hartelijke groetjes van Wim ewn Anneke
Tot de volgende ronde en dan zullen we wat foto's meesturen.

• 07 Juni 2012 - 16:31

Johan En Jolanda:

Hoi,
    Wat leuk om zo op de hoogte te blijven van waar jullie zijn. En deze hoeveelheid sluisjes wil je niet in hitte doen. En waren er nog steeds zo veel visjes in Toule? Dat was toen erg mooi om te zien. Een goede vaart verder en zo af en toe zullen we reageren op jullie berichten.
    Groetjes van ons allemaal.

• 07 Juni 2012 - 16:50

Leo & Ted Creemers:

Beste Wim en Anneke,
    nou dat gaat toch nog wel snel voor Franse begrippen als jullie nu alweer bijna in Epinal zijn. Interessant om op de kaart te zien dat je dan op de hoogte bent van Breisach. Wij zijn in het verleden vaak daar in de buurt geweest met onze autobussen. Gerardmer en omgeving was vaak onze eerste stop. Dagelijks 10 sluizen passeren is hard werken schrijven jullie, is het vele schutten toekomstig voor mij alleen te doen met ons Teuntje? Jullie zijn nu op weg naar de bron van de Maas op het plateau van Langres. Epinal lijkt ons ook een mooie paats om te bezichtigen. Nog een paar dagen en jullie zijn op de Saone waarna het allemaal veel sneller gaat. het mooie weer komt dan vanzelf en in het bzuiden wordt het zo heet dat jullie weer naar dit weertype verlangen. Wij zijn alle weekeinden weer bezig met groepen mensen. In de eerste week van juli gaan wij jullie achterna tot Nancy. Geniet samen lekker van de omgeving en alle goeds gewenst vanuit Cuijk.
    groeten van Leo & Ted
    houdoe!

• 07 Juni 2012 - 18:25

Ina En Bob:

Wat zijn de vogezen prachtig. En jullie varen daar met je eigen schip. Geweldig toch!
    Het weer in Nederland is slecht.
    Wij wachten op de geboorte van onze kuikens en dat is ook bijzonder voor ons.

• 07 Juni 2012 - 21:40

Joke Je Zussie:

Lieve Wim en Anneke,nou zeg is dat even hart werken.Wel jammer dat het weer niet zo mee zit.Hier bij mij is alles wel oke,ben bij de longarts geweest en mag 6,maanden weg blijven,de longtest was wel iets slechter maar niet verontrustend.
    Ik wens jullie nog hele fijne maanden toe.veel liefs en dikke zoenen.
    je zussie Joke.xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 08 Juni 2012 - 08:05

Ron En Simone:

Leuk om te lezen dat juliie het fijn hebben, en het klinkt allemaal heerlijk, de rust, vogeltjes etc......

Geniet er maar lekker van.........

Dikke kus uit Vught !!

• 10 Juni 2012 - 09:17

Machuut En Anne:

Wat fijn dat jullie genieten. Wij wensen jullie nog een goede reis.
    Liefs, Machuut en Anne

• 11 Juni 2012 - 20:00

Lenie En Gerrit:

Hallo lieve luitjes,volgens mij zijn jullie heerlijk aan het genieten ,ik hoop voor jullie dat het weer een beetje meewerkt het is hier ook niet zo warm 23 gr en af en toe regenIk ben erg benieuwd hoe het er daar uit ziet dus maak maar veel foto,s.Ik mis het wel dat ik niet even kan kwebbelen maar ja,ik gun jullie dit ook van harte.Gerrit heeft weer serieuze prbl met zijn longen gaat woensd naar de dr in het universiteits kln met een scan dus dat wordt duimen.Hij doet het rustig aan en keuvelt zo de dag door.De honden zijn ontzettend leuk en lief en heeeel ondeugend.Ik hoop dat ik het nu goed heb gedaan ,heb al drie keer een berichtje gestuurd maar heb iets fout gedaan want ik kan het niet terug vinden.Lieve mensen geniet zoveel als je kan en veel lieve groetjes,Gerrit en Lenie en tot de volgende keer xxxxx

• 11 Juni 2012 - 20:06

Johan En Maja:

groeten uit Sweich leuk verslag afz.Domenica